Alla inlägg under november 2007

Av Sandra - 16 november 2007 13:05

haft sån ångest senaste dagarna över nyår för ingen skulle vara kvar här hemma.. men sen så surrad ejag med livia nu :D och jippie säger jag bara för hon var ledig på nyår och villis kommer hem :D så nu blir det en härlig nyår ändå :D ska bli riktigt skoj =) Kanske leta en ny klänning då ;)


Skriver ikväll igen om gårdagen hos emma =)

Ha de det bra!!
/Sandra

Av Sandra - 14 november 2007 23:25

Ja och denna tid. Den bara försvinner. Man har hur mycket tid som helst på sig här i livet, tror man iaf. Men ne.

Varför ska man tveka? Jag vet inte. Man borde inte göra det. Vad är det värsta som kan hända egentligen? hmm

ne nu ska jag surra med Linnea och karro imorn på skolan :P haha


och sen efter det ska jag och emma luncha. och förmodligen så ska väl Anton med också :) och den otur man har som vanligt så jobbar jga ofta när han väl är hemma nu på sista tiden. tråkigt nog men men sånt är livet.


Imorn fyller ju stumpan min 20 år också :) Så ska till henne på kvällen och mumsa i mig lite tårta i byte mot en fin present ;) haha


Ne nu ska ajg sova ska upp 7 imorn för vi ska vara duktig och plugga lite innan skolan börjar imorn fkatiskt. så ska träffa linnea och karro imorn på skolan halv 9.. Huvva vad tidigt det lät...


Godnatt!!
/Sandra

Av Sandra - 12 november 2007 23:39

Ja denna dag har väl vart väldigt bra. Förrutom att det fortfarande är en väldigt stor iritation på jobbet över en viss grej. Me det kommer vi nog få leva med för ingen jävel som kan göra något åt det gör ju det... Och snart går det långt för man är bara less nu när den människan är i närheten.. Huvva. Hatar att känna så men så är fallet.

Sen då. Jo jag har vart på Elgiganten och köpt en ny dator :) Så skriver faktiskt med den nu.. Hehe.

och sen? Jo då åkte jag och tränade styrka.. surrade lite med anton innan också. Kommer hem på Onsdag :) ska bli roligt att den lilla muppen kommer hem..

och sen jo efter träningen eller rättare sagt innan så kom esvikelsen. som ett slag i ansiktet kändes det som faktiskt. Surrade i telefon men en. helt plötsligt får man höra nått som förmodligen den personen tycker att jag ska ta åt mig men det rör inte mig i ryggraden för det stämde inte alls så feg som jag är så skickar jag ett sms istället och frågade och sen efter träningen kommer den raka högern ungefär.. då står det att jag vänder ryggen åt?????? vem är det som försökt höra av sig igen på slutet och så.. jo jag så ne nu vart jag jävligt less och besviken och jävligt lessen måste jag säga men nu skiter jag i allt det.

så kte till livia vi åkte köpte godis.. så jag syndade idag förlåt och sen kollade vi på fotbollsgalan och prison break och surrade på =) Så härligt så.
och nu sitter man här igen men ska snart gå och sova så jag kommer upp imorn till skolan!!!


sov gott sen alla!!
/Sandra

Av Sandra - 11 november 2007 22:43

Och jag grämer det så mycket.. Varför ska jag tänka så mycket? gjort är gjort. så litar på dig nu Sara.. Hehe..Ska snart försöka sova men det kommer bli svårt tror jag. Kommer bara ligga och tänka varför man inte få något svar. Och du David tycker bara jag är löjlig och ja. Jag håller med dig men jag kan inte rå för det.. thats only me.. Jag i ett nötskal. hemskt.


Aja. Har vart hos sara ikväll.. var ute och gick bland snöflingorna riktigt skönt sen satt vi bara och funderade på vad jag skulle skriva hahaha.. till slut så men då vart de inget svar istället.. Konstigt nog.. men men anting är det jag som är så lättlurad och dum eller så finns det en vettig anledning.. bara hålla tummarna att det är alternativ två...


Ne jobb imorn kl 07.00 ojojoj.. ända till 16.30 jobbigt det kändes nu kan jag lova men men då har jag iaf nått annat att tänka. men resten av dagarna då???

Aja får ta dagarna en och en så går det nog bra :)

Godnatt!!
/Sandra

Av Sandra - 11 november 2007 16:12

Japp det har den verkligen varit. I fredags så jobbade man ju sen tog man bussen till stan och mötte upp Livia där :) Vi skulle hem till mig och äta mat och dricka gott med mina föräldrar. och det var verkligen lyckat tyckte jag. Sen spelade vi även nintendo wii med dom hahah alltid lika roligt. Sen vart det staden en frda kväll och halt som fan var det. på väg hem från max så drog man ju årets första vurpa iaf ;) ont säger jag bara...

sen igår då kikade man på syrrans nya vovve =) så underbart fin. Sen körde jag mamma och pappa och dom till jops sen var jag med Matilda och sara och sen kom Andersson också så kul synd bara att man var nykter igår men men blir ju fler helger ;)

och idag då.. ja pappas dag. Syrran var här med familj så då fick ju taro träffa jessie också :) Ska åka och släppa dom i rinken hos syster någon dag så de får leka riktigt. Också åt vi självklart tårta mums. ne nu vill jag att maten blir klar. börjar bli lite hungrig konstigt nog.


Haha har ju glömt att säga att det snöar ju idag också så idag har jag faktiskt skottat för första gången iår också. mycket denna helg.. så mysigt!!

ne ha det bra idag i halkan!!
/Sandra

Av Sandra - 10 november 2007 19:09

Är lite läskigt när jag tänker efter just nu. För allt som händer nu och så så kopplar jag allt detta till denna person. började kolla i gamla musikmappar som jag inte ens visste fanns och vad för låt hittar jag inte där då.. jo en som bara sjunger om just denna person kan man säga.. Ja hur ser ens framtid ut egentligen? För just dessa minnen vill jag verkligen hålla fast vid. Kan vara lite jobbigt nu men säger om nån vecka om det var värt det :P


som sagt så sitter jag och lyssar på musik från gamla tider. och det är riktigt skönt just nu.. för tänker tillbaka på skolan och den underbara tiden med Matilda, Sandra och Sara helt sjukt hur fort tiden går..

ne nu ska jag köra in mamma och pappa och dom sen åka till matilda och sara =) måste ringa emma innan och säga det för sa ju ja till henne också klantig som jag är..

Ne ha en bra kväll!!
/Sandra

Av Sandra - 8 november 2007 22:45

Kan man vara det på en och samma gång? jo jag kan det iaf. nu har det gått utför några dagar men ändå är det nått som kompenserar upp allt så jag bara ler =) men det andra då. jo som idag t.ex 3 har haft problem med nätet. så ja då vart ajg ju less eftersom jag älskar att sitta i telefon och nu ikväll efter jobbet så ringde pappa men kände inte igen ringsignalen så trodde inte det var min mobil men det var det ju. men bara det att all musik är borta men det är ju inte så farrligt det är ju bara lägga in ny igen tänkteja. men visst. ne då ska ju det krångla också. vette fan varför.. men det var inte det jobbigaste.. utan det var att alla mina 93 kort + kort som jag fått via mms är borta.... och det är inte lika roligt....


ne nu ska jag glo på tv och sova sen upp tidigt åka till jobebt tänka glada tankar gå på bolaget på rasten sen ta bussen hem och ta med mig Livia för imorn ska vi käka gomat och dricka vin :)


God natt alla!!
/sandra

Av Sandra - 7 november 2007 13:44

Läste precis en kompis blogg. och han hade denna länk på den sidan. Såg precis klart den och ja.

se och lyssna...


http://www.youtube.com/watch?v=zORv8wwiadQ

Ovido - Quiz & Flashcards